EuroJackpot topper med 29 mio. euro på fredag

LONDON, January 25, 2013 /PRNewswire/ --

Lottoland tilbyder forpremiere på EuroJackpot

EuroJackpot-lotteriet har en rekordhøj jackpot på € 29 mio. eller ca. £ 24,3 mio., og reglerne siger, at jackpotten skal udbetales denne fredag den 25. januar 2013.

EuroJackpot har denne fredag sin 13. udtrækning, men for nogen vil den være heldig. Jackpotten er vokset til en ny rekordstørrelse efter at have rullet videre 12 gange, hvilket betyder, at arrangørerne er tvunget til at udbetale den.

På Lottoland.com kan spillere allerede se forpremieren på EuroJackpot-lotteriet og købe lodder til udtrækningen af de 29 mio. euro. Spillere fra Kroatien, Island, Letland, Litauen, Norge og Sverige behøver ikke at vente til næste uge, hvor EuroJackpot kommer til salg i deres lande, da de så ville gå glip af denne fredags store udtrækning.

Den 1. februar vil udtrækningen være på mindst 10 mio. euro efter fredagens tvungne udbetaling, mens den nuværende rekord for en EuroJackpot-udbetaling er på 26 mio. euro, der blev udbetalt til en heldig tysk spiller i august 2012.

Det er værd at bemærke, at odds for at vinde den store præmie i EuroJackpot er på ca. 1 : 59 mio., mens odds i EuroMillions er betydeligt højere på 1 : 117 mio. Med 245 million indbyggere i de udvidede EuroJackpot-lande er det kun et spørgsmål om tid, før EuroJackpot overhaler EuroMillions-lotteriet med hensyn til størrelsen af jackpot og antallet af nye millionærer.

Spillere hos Lottoland kan slappe af og forfølge deres lotteridrømme i sikker forvisning om, at deres jackpot-gevinster er fuldt garanterede.

Om  Lottoland.com:

Lottoland.com tilbyder spillere mulighed for, på lovlig vis, at spille med i lotterier som EuroMillions og EuroJackpot online.Lottoland har en officiel licens fra UK Gambling Commission. Selskabet overholder alle europæiske regulativer og tager alvorlige forholdsregler til beskyttelse af unge.

URL: http://www.lottoland.com

SOURCE Lottoland.com